De toneelspelers leven zich in in hun rol, er wordt gewerkt aan decor en aan kostuums en natuurlijk aan leuke liedjes, dit jaar voor de tweede maal begeleid door de enige echte Sprookjesband. Op het gebied van regie vond een wisseling van de wacht plaats: met het vertrek van regisseur Hanneke de Man, mede verantwoordelijk voor de afgelopen drie succesvolle edities, wordt plaatsgemaakt voor het regiedebuut van Iemke-Pieter Zeijlemaker, zeer ervaren toneelspeler bij zowel Toneelgroep Contact als het eigen Sprookje.
Sprookjes-hoodie
Na het ontvangen van De Boei van Harlingen uit handen van de burgemeester is de passie om het Sprookje nog dieper in de lokale cultuur te wortelen alleen maar gegroeid. Reden voor het bestuur om een logo te laten ontwerpen en hiermee hoodies en t-shirts te bedrukken. Een kleine kledinglijn dus, die hopelijk alle Harlingers, groot en klein, gaat aanspreken. Niet alleen leuk om mee te pronken, het is onderdeel van de fondsenwerving die er mede voor zorgt dat al die schoolkinderen en volwassen Harlingers straks weer van een prachtig Sprookje kunnen genieten. Deze zomer maken cast en crew zelf de blits met een Sprookjes-hoodie, de verkoop aan de vrienden en fans start na de zomervakantie.
Logo door Wies Hehenkamp, bedrukt door Drukwerk Harlingen