Heeft zoveel reacties gebracht dat wij niet iedereen persoonlijk kunnen bedanken. Daarom willen wij u hierbij hartelijk danken voor uw betrokkenheid tijdens de periode van ziekte en in de laatste fase van Martin’s leven.
Het was ontroerend!
Herinneringen aan hem leven voort en zijn een bron van verwerking!
Het ga u goed!
Fam. Kwast








